Kundservice/Såhär handlar du

Vi har en personlig kundservice som ni når via vår kontaktsida som du finner här eller via info(@) smartodesign.se

Om du hellre vill ringa oss går det också jättebra! Våra generella öppetider är 10-15 varje dag. (Avvikelser förekommer) Skulle det vara så att vi inte svarar, lämna ett meddelande så ringer vi upp, eller skicka ett mail så svarar vi så fort vi kan!

Har ni produktfrågor går det bra att använda knappen under respektive produkt. Svaren presenteras sedan under Q&A på varje produkt så att andra som undrar samma sak kan snabbt få svar.

Vi följer lagen om PUL och lämnar inga personuppgifter till någon annan. Vid kontakt med oss anmäls ni automatiskt till vårt nyhetsbrev. Det går när som helst att ändra sina uppgifter eller avregistrera sig från det.

Såhär går det generellt till att handla hos oss.

  • Du väljer de varor du vill köpa. Pris och saldo framgår på respektive produkt. (Med reservation för slutförsäljning) Alla priser visas inklusive moms. Välj KÖP eller utförande för att lägga i varukorg/kundvagn.
  • Dina varor läggs i varukorg/kundvagn
  • När du shoppat färdigt, besöker du din kundvagn/varukorg igen kontrollerar att allt ser ok ut och sedan fortsätter du till kassan.
  • I kassan väljer du den betallösning som passar dig.
  • Fyll i alla obligatoriska uppgifter
  • Läs och bocka i rutan för köpvillkor
  • Klicka på beställ (Minsta ordervärde är 200kr exkl frakt)
  • Efter en liten stund kommer du att få en orderbekräftelse på beställda varor.
  • Vi ser över manuellt att alla varor finns i lager och att alla uppgifter stämmer.
  • Vi skickar sedan ett ordererkännande på beställda varor. Notera att det är först är när ni fått ordererkännandet som leveransen påbörjas.

Vi levererar generellt mellan 5-10 arbetsdagar, men oftast går det snabbare. Beställda varor kan komma att levereras av olika transportörer vid olika tillfällen. Vänta därför ett par dagar extra innan ni kontaktar oss.

Ni kommer efter att ni mottagit varorna få ett mail där vi ber er recensera köpta varor. Tänk på att detta är till fördel för andra som undrar/frågar sig saker.

Vi behandlar alla ordrar i turordning, därför kan det vara så att en vara har tagit slut utan att det syns i webbshoppen. Om det skulle bli så, så kontaktar vi er och gemensamt kommer fram till en bra lösning!